Friday, June 6, 2008

' NO COMMENT'

wa....wa....wa...
(new greeting sound)

okay untuk kali ini, aku fikir utk menulis blog dalam bahasa melayu

well...cuti skolah dh hampir tamat dan sememangnya sepanjang cuti skolah berlangsung akulah antara makhluk tuhan yang paling gembira kerana....NO SCHOOLING!NO TEACHING! wahhh indahnya dapat tidur selewat jam 3 pagi dan bangun selewatnya yang mungkin!iskh bohong aja...sememangnya aku akan bangun paling lewat pun jammmm 8.30am!

pertama-tamanya....seminggu sebelum cuti skolah bermula,...berkeping-keping kad WANGI sampai ke rumah..kad wangi??ala kad kawin la...wah dapatlah satu 'bundle'kad wangi!jemput sane..jemputan sini..pendek kateee.. MAKAN FREE is EVERYWHERE...
kawan-kawan 'time' kecik dulu.kawan-kawan skolah rendah+menengah,kawan-kawan time 'U' pun ramai dah mula naik pelamin....ramaiiii dah mula bertunang!AKU???

hehehhe...kawan-kawan aku pun 'busy body' tanya bile plak time aku!kawan-kawan mama n ayah pun sibuk-sibuk tanya "anak bila?" huh...

aku dengan rela hati menjawab soalan yang 'datang tak dijemput,jawab pun..ikut hati'
"NO COMMENT"
bagi aku jawapan itu sangat CUAK dan membosankan..tapi 'THAT's d PROPER n HONEST+SINCERE' kan?

kerana bagi aku...

p/s: perjuangan masih belum selesai...sesungguhnya jodoh pertemuan itu di tangan ALLAH...amin...
*yang utama..aku ga mo jadi jomblo smpeiii tua!nauzubillah

astalavista........

No comments:

-abroad-

-abroad-