Friday, June 20, 2008

...finding...

PINGGG!!!
aku fikir untuk kali ini, aku mau guna MIX languages.Biar semua yang membaca jadi DIZZY !

em..
semalam, aku solat istqarah smgoa di beri pentunjuk Ilahi, hope i will get the rite choice!BUT ternyata aku tidak menerima apa-apa petunjuk yang bisa memberi aku jalan jawapan!Pertama-tama, THANKS SO MUCH to my great buddy MR.BONNY for your advices and your guided! At least i knew the rite way to do 'shalat istikaroh' even i knew ur not quite sure with that hahah...walobagimanpun gw berterima kasih buat loe krna sudi mndengar 'cerita lara' gw ini heee UR THE BEST!

back to the story,
well im really hope tonite my BIG GUESS will dissolve!May GOD shown me the right thing!
sesungguhnya aku hanya makhluk tuhan yang sangat lemah dan lagi naif!Aku mohon padaMU yang 4JJI semoga jalan yang engkau tunjuki adalah jalan muktamad bagi menyelesaikan gundah gulana yang sekian minggu bersarang di benak dan dihatiku!


sometimes i felt..i was trapped in between of DESIRE and FAMILY's NEED!Aku bingung memikir soal ini, aku tidak mau air mata mama mengalir keresahan mikirkan tentang aku, dan tidak sanggup pula aku biarkan diri ini terus tersiksa menanggung duka kerana sebuah cita-cita...

di manakah akan aku temui jawapan sebuah PERSOALAN ini???

Insya4JJI malam ini, dengan izinNYA akan aku gagahkan diri untuk mohon petunjuk diri agar tidak selamanya fikiranku ini 'berkecamuk' dan hatiku kembali tenang!
-amin-

No comments:

-abroad-

-abroad-