Monday, November 3, 2008

aku dan NASI KUNING

salam...

sebetulnya saya mengambil sedikit masa untuk meluahkan cerita hati yang dari tadi seakan "menuyuruh" saya memBLOG lagi untuk kali kedua..ntah la akhir-akhir ni banyak sangat HATI saya bercakap berbanding MULUT...mungkin saya banyak MEDITASI...

owh saya kekenyangan setelah di hidang NASI KUNING buatan BIBIK..wahh enak bangett!Maknyus!!Gurih atau dalam bahasa kita SEDAP GILE...kebetulan hari hujan sepanjang masa..gas di dapur plak habis..jadi..nasi FREE dari ihsan si bibik memenuhi ruang perut saya untuk sore ini!wahhh..di hantar ke bilik lagi! MAKASIH DINGDONG ngantarin nasinya...

kenapa saya tetiba mau berBLOG..?saya masih juga bingung kenapa jari saya gatal sekali untuk mengetik keyboard...em..knapa ya?haha bingung lagi
oh tadi sore, saya ke bilik (kamar a.k.a rumah si bibik)..diajakin makan-makan, saya dengan malu tapi mau "..di tampi ya bibik" (saya makan ya, bibik) wahh makan nasi sama sambel (cabe rawit+terasi) bersama tempe goreng kering+cabe dannn..ayam! saya makan lagiiii..berhimpitan d kamar bibik bersama si aisyah dan dinda,..ahh tak kesah janji buleh makangg!sudah makan... bibik menari dengan dinda hahah dengan alunan lagu D'lyods haha saya..ape lagii..jadi tukang gelakk..kelakar gile! (bibik menari gara-gara hari ni birthday si dinda!!!-14th-)haaha

owh baru saya teringat,..hari ini saya KANGEN BANGET sama rumah!!! rasa macam nak bli tiket dan terus pulang jenguk-jenguk katil...haahha (gara-gara demam saya jadi gini haha)....terhenti....owh mama saya call wahhhhhhhhh ini membuatkan saya TAMBAH dan KALI rindu rumahh wahhhhwaa

ahhh sudah lah,..kalo diikut hati memang saya AKAN huuuu T-T sudahh!! esok saya ade presentasi ah!presentasi bergabung dengan Pak Ong dan Ibu Tjutju wahh =) semoga semuanya SUKSESS..amien

okay la..bebelan saya pasti tak habis!HARUS henti di sini ade TUGAS yang masih tunggu dan memanggil saya...
-CHOW-
wasallam

No comments:

-abroad-

-abroad-